Önemli Duyuru ! Lütfen okuyunuz...

Bu sitede yer alan yazılar donanimhaber ve diğer sitelerin ilgili bölümlerinden alınmıştır.
Kesinlikle reklam amacı güdülmeden sadece topluma faydalı olmak adına açılmıştır
Donanımhaber'de takibi gittikçe zorlaşan konunun içinden:

Başlangıçta merak edilenler,
En güncel sorunlar ve çözümleri,
Programlar,oyunlar,yazılımlar
Ve arkadaşların ele aldığı diğer bütün başlıklar

Bir bütün olarak ''şu kadara aldım burada bu fiyat'' gibi boş muhabbetlerin olmadığı ÖZ bir yardım sayfasını bir gece yürü haydi gazı ile başlatmış bulunuyoruz.

Blogtan faydalanmak için :

Kullanıcı iseniz:
Sağ taraftaki etiket bölümünden bulmak istediğinizin ne ile etiketlenmiş olabilceğini düşünüp ona tıklarsanız zaman kazanırsınız. Çoğunlukla 2-3 etiket yapıştırdık kolaylık olsun diye.Ayrıca bu blogta ara yı kullanabilrisiniz.Eskiden bütün hepsi tek bir sayfada bulunuyordu 2 mb yi geçen sayfa ve ağır çalışmasından dolayı bölmek zorunda kaldık.

Telefonu almak için araştırıyorsanız:
Sizler sadece BAŞLANGIÇ etiketini okumanız yeterlidir.Kişisel görüşlerden fabrikasyon verilere ve özelliklere buradan ulaşabilrisiniz.

Yazılarının belli bir bölümü yada tamamı kopyalanmış olan arkadaşlar arzu ettikleri taktirde yazılarını silinmesini talep ederlerse yazıları hemen silinecektir. Katkısı olan herkese teşekkürler.


Şu ana kadar paylaşımınlarından istifade edilen arakdaşlar.
(x kaç defa kopyalama olduğunu gösterir ve sıralamalar büyük değerli katkılar için * larda zaten yıldızlarımız :) )
***atorbaci*** ***ettu xxxxx*** ***mhaktas xxxx*** ***megaman xxxxx*** PHI x nikelaj xxx Marqsavas xx Bishibosh x Patience xx digiter x ventruefox x @p4p800se xx momento x Q_mes xxx minscnboo x stkose x aliason x fikrets1 x GeNeX xx ramsay x barisaydiner x birumut x scorpion_67 x acdemirkol xx rocker_boy x ixtew x

23 Şubat 2008 Cumartesi

SKYPE çalıştırmak

İPAQ 514 ÜZERİNDE SKYPE ÇALIŞTI

ipaq 514 üzerinde skype calıstırmayı basardım arkadaslar.. asagıda vereceğim dosyalarla bu işi halledebilirsiniz. yalnız öncelikle hiç bir mesuliyet kabul etmeyeceğimi belirtiyorum. telefonunuza gelebilecek her türlü zarardan siz sorumlusunuz..

ayrıca calısan skype ında bazı sorunları var. mesela silme/geri tusu calısmıyor.. ayrıca ses kalitesi bozuktu. belki benim baglantıdan kaynaklanıyo olabilir..

http://www.sems.org/content/download/skype2.1.smartphone.zip adresindeki dosyayı indirin ve zipden cıkararak telefona atın.. sonra

http://www.resco.net/smartphone/explorer/downloads.asp adresinden explorer sutunundaki cab dosyasını indirin. (ben registry dosyasını da indirdim calısmazsa sonra bu dosyayı da indirebilirsiniz)

resco exlporer programını kurun önce ve calısıtırın. programdan skype klasoru içindeki skype2.1 reg dosyasını bulun ve joystickin orta (onay) tusuna basarak regsitry ayarlarını yukleyin (Do you really wish to import.. şeklindeki soruya evet diosunuz)

yalnız dikkat edilmesi gereken bi nokta var: skype dosyalarının konumu registery de belirtildiği gibi olmalıdır.. bendeki halini veriyorum:
storage card-> Program files-> Skype->skype.exe (bu dosya zipli dosyadan cıkan program files klasorudur)
storage card-> skype2.1 smartphone->windows klasoru ve skype2.1.reg dosyası


şimdi zor kısmı gelio
öncelikle wireless baglantınızın aktif oldugundan emin olun...

storage card-> Program files-> Skype->skype.exe daki exe dosyasını tıklıoruz.. karsımıza sözleşme cıkıo.. bu sözleşmeyi kabul etmek için bi tus cıkmıo karsımıza.. yanıp sonen kursoru en alta kaadra getiriyorz. biraz uzun suruyo.. ve orta tusa basıyoruz.. burda biraz zorlandım tusları bazen algılamıyo ust uste ortaya (hatta yukarı asagıya ) basın.. ben fazla bastıgım için sonraki adımı da goremeden onayladım.. daha sonra login penceresi cıkıo karsımıza... burda dikkatli bi şekilde kullanıcı adımızı ve şifremizi yazıyoruz.. DİKKAT silme işlemi yapılamadıgı için yanlış yazmamaya calısın

daha sonra da baglantı tipini belirterek baglanabilrsiniz... ii eglenceler bol konusmalar

3 yorum:

atorbaci dedi ki...

ses çok yavaş geliyor.bunun nedeni minimum işlemci hızı 400mhz olması gerekiyormuş.bizmkide200mhz haliyle yavaş.

Unknown dedi ki...

engin bey ben ipaq 614 kullanıyorum resco explorer ı nasıl kurdunuz ipaq üzerinden mi yoksa pcden mi
ben ipaq ten setup dosyasına çift tıkladım fakat kurmadı sizce problem nedir?şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

dediklerinizi aynen uyguladim skype calisir hale geldi. kendi account umla bilgisayari aradim yaklasik 3sn gecikme var ama skype calistirmak gercekten guzel. tesekkur ederim.

 
visitor stats