Önemli Duyuru ! Lütfen okuyunuz...

Bu sitede yer alan yazılar donanimhaber ve diğer sitelerin ilgili bölümlerinden alınmıştır.
Kesinlikle reklam amacı güdülmeden sadece topluma faydalı olmak adına açılmıştır
Donanımhaber'de takibi gittikçe zorlaşan konunun içinden:

Başlangıçta merak edilenler,
En güncel sorunlar ve çözümleri,
Programlar,oyunlar,yazılımlar
Ve arkadaşların ele aldığı diğer bütün başlıklar

Bir bütün olarak ''şu kadara aldım burada bu fiyat'' gibi boş muhabbetlerin olmadığı ÖZ bir yardım sayfasını bir gece yürü haydi gazı ile başlatmış bulunuyoruz.

Blogtan faydalanmak için :

Kullanıcı iseniz:
Sağ taraftaki etiket bölümünden bulmak istediğinizin ne ile etiketlenmiş olabilceğini düşünüp ona tıklarsanız zaman kazanırsınız. Çoğunlukla 2-3 etiket yapıştırdık kolaylık olsun diye.Ayrıca bu blogta ara yı kullanabilrisiniz.Eskiden bütün hepsi tek bir sayfada bulunuyordu 2 mb yi geçen sayfa ve ağır çalışmasından dolayı bölmek zorunda kaldık.

Telefonu almak için araştırıyorsanız:
Sizler sadece BAŞLANGIÇ etiketini okumanız yeterlidir.Kişisel görüşlerden fabrikasyon verilere ve özelliklere buradan ulaşabilrisiniz.

Yazılarının belli bir bölümü yada tamamı kopyalanmış olan arkadaşlar arzu ettikleri taktirde yazılarını silinmesini talep ederlerse yazıları hemen silinecektir. Katkısı olan herkese teşekkürler.


Şu ana kadar paylaşımınlarından istifade edilen arakdaşlar.
(x kaç defa kopyalama olduğunu gösterir ve sıralamalar büyük değerli katkılar için * larda zaten yıldızlarımız :) )
***atorbaci*** ***ettu xxxxx*** ***mhaktas xxxx*** ***megaman xxxxx*** PHI x nikelaj xxx Marqsavas xx Bishibosh x Patience xx digiter x ventruefox x @p4p800se xx momento x Q_mes xxx minscnboo x stkose x aliason x fikrets1 x GeNeX xx ramsay x barisaydiner x birumut x scorpion_67 x acdemirkol xx rocker_boy x ixtew x

23 Şubat 2008 Cumartesi

Çeşitli sorular ?


1- Bu cihaza navigasyon programı kuruluyormu.kuruluyor ise nasıl ?
Evet. Cevap aşağıdaki linkte

http://forum.donanimhaber.com/m_18418231/tm.htm

2- wireeles tan bağlanıp skype gibi bir programla sabit ve cep telefonlarını arayabiliyormuyuz.ve nasıl yapılır ?

Aslında gerek yok çünkü telefonun Voip özelliği var bildiğim kadaryıla. İp hpone olarak kullanabiliyorsun. Bunun için yapman gereken Voip veren bir firmadan abonelik alman.

3 arkadaslar siz ler mp3 leri nasil zil sesi yaptinizzz..

öncelikle mp3 ü kaydettiğin yerden menü/dosya/kopyala (veya taşı)hangisini istersen yap, sonra smartphone/mydocumants/my ringtones e gel ve bitti ye bas.
sonrada zil seslerinden seç olsun bitsin

yada

Evet yeni bir trick keşfettim. Biliyorsunuz mp3 leri zil sesi yapmak için My Ringtones altına kopyalıyorduk.
Şimdi My Ringtones klasörünü SD kartınıza direk kopyalayın.
Sonra Telefon hazısaındaki My Ringtones Klasörünün sadece içindeki dosyaları silin.
Sonra Contact listenizde bir kişiyi edit ile özel zil sesi eklemek istediğinizde o mp3ler karşınızda :)
Artık mp3 leri direk o klasöre atın :)

4.
Peki şu simdeki kişileri sürekli gösterme sorununu çözen var mı?

Ben bu dertten şöyle kurtuldum. Outlook'a bütün sim kartı yükledim ve düzeltmeleri yaptım ( üşenmeden) sonra sim karttaki tüm listeyi başka bir telefonda sildim ondan sonra senkronizasyon yaptığım zaman herşey düzeldi. Biraz zahmetli ama bir kez yapıyorsun ve problem kalmıyor.

5.
Nasıl usb dik yapılır
başlat>ayarlar>bağlantılar>diğer>usb>usb disk'i seçin

5 yorum:

yunus dedi ki...

Hp voice 514 kullanıcısıyım.
Arkadaşlar ben 2 gb hafıza kartı aldım (kingston) fakat cihaza her takıp cıkarttığımda kartın okunabimesi için biçimlenmesi gerekiyor uyarısını alıyorum her defasındada kartı biçimlemek zorunda kalıyorum kafayı yicem sorunu bir türlü cözemedim bana yardımcı olabilecek biri varmıdır.

dagocci dedi ki...

biri bize yardım etsin aynı problem bendede mevcut ne yazıkki
ümidi kesmek üzereyim artık

Unknown dedi ki...

ÇÖZÜM
2 GB SANDISK(18 YTL CİVARI)SORUNA KESİN ÇÖZÜM-DENENMİŞTİR-

Adsız dedi ki...

peki ya toshiba micro sd kartları? onların da sorunsuz çalıştığını okumuştum. doğru mudur? hiç sorun yaşamış olan var mı toshiba ile?

Adsız dedi ki...

Arkadaş Toshiba yı bilmiyorum ama Sandisk hem ucuz hemde daha rahat bulunuyor.
Kullanıyorum tavsiye ederim

 
visitor stats