Önemli Duyuru ! Lütfen okuyunuz...

Bu sitede yer alan yazılar donanimhaber ve diğer sitelerin ilgili bölümlerinden alınmıştır.
Kesinlikle reklam amacı güdülmeden sadece topluma faydalı olmak adına açılmıştır
Donanımhaber'de takibi gittikçe zorlaşan konunun içinden:

Başlangıçta merak edilenler,
En güncel sorunlar ve çözümleri,
Programlar,oyunlar,yazılımlar
Ve arkadaşların ele aldığı diğer bütün başlıklar

Bir bütün olarak ''şu kadara aldım burada bu fiyat'' gibi boş muhabbetlerin olmadığı ÖZ bir yardım sayfasını bir gece yürü haydi gazı ile başlatmış bulunuyoruz.

Blogtan faydalanmak için :

Kullanıcı iseniz:
Sağ taraftaki etiket bölümünden bulmak istediğinizin ne ile etiketlenmiş olabilceğini düşünüp ona tıklarsanız zaman kazanırsınız. Çoğunlukla 2-3 etiket yapıştırdık kolaylık olsun diye.Ayrıca bu blogta ara yı kullanabilrisiniz.Eskiden bütün hepsi tek bir sayfada bulunuyordu 2 mb yi geçen sayfa ve ağır çalışmasından dolayı bölmek zorunda kaldık.

Telefonu almak için araştırıyorsanız:
Sizler sadece BAŞLANGIÇ etiketini okumanız yeterlidir.Kişisel görüşlerden fabrikasyon verilere ve özelliklere buradan ulaşabilrisiniz.

Yazılarının belli bir bölümü yada tamamı kopyalanmış olan arkadaşlar arzu ettikleri taktirde yazılarını silinmesini talep ederlerse yazıları hemen silinecektir. Katkısı olan herkese teşekkürler.


Şu ana kadar paylaşımınlarından istifade edilen arakdaşlar.
(x kaç defa kopyalama olduğunu gösterir ve sıralamalar büyük değerli katkılar için * larda zaten yıldızlarımız :) )
***atorbaci*** ***ettu xxxxx*** ***mhaktas xxxx*** ***megaman xxxxx*** PHI x nikelaj xxx Marqsavas xx Bishibosh x Patience xx digiter x ventruefox x @p4p800se xx momento x Q_mes xxx minscnboo x stkose x aliason x fikrets1 x GeNeX xx ramsay x barisaydiner x birumut x scorpion_67 x acdemirkol xx rocker_boy x ixtew x

27 Şubat 2008 Çarşamba

Kişisel 514 görüşleri (mhaktas mükemmel anlatım)

ben bundan önce biraz ince olduğu için samsung i600 düşünüyordum ama.. hiç bir zaman o kadar parayı ona yatırmaya gönlüm razı olmadı.. aha bunu bi gördüm, hem küçük hem 350.. pda ya bakışım değişti..
kardeş.. senin nezdinde, sen sormamış olsan bile.. :9

internete bağlanabiliyor muyuz demişsin de... internetten çıkmıyoruz ki..

514 yapabileceklerinin sınırı yok ki, ne kadar program, o kadar köfte..

"ekranı ufak film seyredemiyoz..", gülerim ancak.. elinde taşıdığın bişiyle seyredeceğin film olsa olsa 5 dakikalık komedi olur.. onu da youtube vtap dan seyredersin zaten, sinema seyretmeyi düşünüyorsan.. evde televizyon yok mu kardeşim..

ee smartphone kardeş bu, mobilite mail cihazı diyebiliriz, pili uzun gitmeli, taşıması kolay olmalı, diğerlerinin dev ekranlı olunca pili az gidiyo, taşıması sorun oluyo.. wifi BT gsm bütün gün açık 2,5 gün gidiyor pili.. daha ne olsun.. daima BT kulaklıkla kullanıyom makinayı..

senin telefonda nasıldır bilmiyorum ama, samsunglarda kulaklığı takmayınca radyo çalışmıyo ve blouthot kulaklığa vermiyo, mp3 ü blouthot kullaklığa vermiyo.. bunda böyle bir kısıtlama yok, her zaman blouthot kulaklıkta herşey var,
samsung da BT kulaklığın düğmesine basınca sadece son numaradayı arar başkada bişi yapmaz..

bizim telefonda voice commander adında bir sekreter var evlere şenlik.. araba kullanırken bile yönet makinayı sesinle.. ister; üzerindeki dümeye bir kere basılı tut gelsin, ister; BT kulaklık üzerinde düğmeye bas gene gelsin..
"patron buyur ne emredersin"
ister rehberden bir numara arasın,
ister numarayı tek tek söyle o arasın, konuş..
ister mp3 aç dinle..
gelen sms, mms, email.. nası okuyacan.. açtır, sekreteri okusun,
klavyesi yok, mail yazması zor oluyo,bi de araba kullanıyoz şimdi.. kardeş maile istiyorsan sesle cevap ver.. hem de karşı taraftada senin sesini duyabilmek için bilgisayarına herhangi bir şey yüklemesine gerek yok, en standart sesle gönderiyor, öyle yok bu sesi dinlemek için itunes yükle falan demiyor.. karşı tarafı zora sokmuyor..

sesli komutlarla yapabileceklerinin sınırı yok.. aslında bu makina ile yapabileceklerinin sınırı yok..
mail, mesenger, skype, voip, radyo, tv, internette gezinme; gazeteleri okuma, görüntülü görüşmeyi de çözdüm dün gece yarı yarıya, word, excel, pps, pdf, zip, rar, mpg, div-x, mp3,..........

usb şarj... hakkında daha fazla söylemeye gerek yok..
normal jacklı kulaklık... keza öyle.. (hiç takmadım daha)
BT kulaklık, hangi marka olursa olsun farketmiyo bağlanıyo..
BT com, şimdiye kadar bağlanamadım makina olmadı..

her kart uymuyo.. uymuyorsa ona göre kart alırsın da.. ben, o kadar program yükledim, daha yarısını dolduramadım belleğinin, mp3 müzik yüklemediğimden makina dolmuyo programlarla o yüzden de kart almadım..

200 mhz kardeş kasılma yapar... yav 200 mhz ama çift çekirdekli 200 mhz.. core due kardeş..
biri wm6 için, biri gsm için.. ayrıca ne yapacan bunda oturup da photoshopta afiş tasarlayacak değilsin.. arka arkaya çok olsa 5 tane program çalıştırırsın.. ki bunun mhz i kaldırıyor bunu.. bu çalışan 5 programdan ekran da sadece birini görebiliyorsun zaten.. 5 programı çok zorlasam bile, kasılma yapıyor ama reset atcak kadar değil.. cntrl alt delete istedtiğini kapat..

tek söylenecek şey: kamerası kötü.. kötüyse kötü kardeş, ben kamerası için almadım bunu.. fotoğraf çekeceksem gider ona göre fotoğraf makinası veya kamera alırım.. (ona da kılıf buldum )

ben türkiye hp nin başında olsam, 100 dolardan vermeye devam ederim makinayı türkiyede diğer telefonları silene kadar..

Bu da sana açık çek:
desenki n95i 514 le takaslayalım, okey derim takaslayalım, ama kullanmak için değil, senden alır, satar, gider gene bundan alırım.. n95i kullanmam.. o kadar para vermedim şimdiye kadar o makinalara, bundan sonra da vermem.. ben şimdi biraz daha düşerse ikinci hattım içinde bundan almayı düşünüyorum.. tek şarj cihazım olsun diye..

hayatımda nokia kullanmadım, kullanmamda.. gıcığım var

çok yazdıysak, sürcü lisan ettikse affola.. vesselam

4 yorum:

onur dedi ki...

vallahi çok güzel açıklamışsın tamamen katılıyorum sana makinayı arkadaşlara gösteriyorum hepsi saç baş yoluyor bundan niye almadık diye bide hepsinin yorumu şu; bu küçücük alete herşeyi sığdırmışlarda 3 mp kameramı koyamamışlar.. :)

saygılarımla Onur ÖNER

Adsız dedi ki...

Yanı usta o kadar güzel anlatmıssın kı cıhazı.2 gündur kıyaslama yapıodum başka cıhazlarla.ama senın yorumundan sonra içim rahatladı, gidip alacam bugn hp514 ü ..:)

Adsız dedi ki...

süper anlatmışsın. aynı fikirdeyim. ama keske benimde olsa :(

Adsız dedi ki...

bu yorumu okudum ve aldım bir tane.
Sesli komutla rehberden kişileri aratabiliyorum. Tek tek numara söyleyip aratabiliyorum.
Ama gelen SMS ve maillere cevap vermeyi yapamadım. yardım lutfen

 
visitor stats